Després de la reunió que va tenir l'Staff de l'Ala 20 ahir 4 d'Abril s'han tret varies conclusions. Bàsicament necessitem millorar les missions, ja que fins ara no estem aprofundint gens en els aparells ni en la complexitat de les missions, es per això que volem començar a millorar els entrenaments i volem també començar a executar les missions de forma més complexe i realista. Per poder fer això, necessitem implicació de tots els companys de l'Ala i més entrenaments.
Els punt que s'han acordat per potenciar el grup són els següents:
- Es farà una petita posta a punt del fòrum por posar-ho al dia, i es començarà a fer més us d'ell així aprofitem les avantatges que ens dona, sobretot en temes de documentació.
- S'instal·larà la versió beta també al dedicat. L'estable serà la oficial, i la que estarà com ara 24 hores online, i la beta s'estudiarà es pot deixar oberta també o nomes fer-ho quan calgui.
- Es crearà al fòrum un organigrama de l'Ala 20.
- Els aparells oficials de l'Ala 20 seran l'F-18C, el A-10CII, l'F-16C, l'F-14A/B i l'AH-64D. Per tant les missions oficials aniran centrades en aquests aparells.
- Cada Esquadró oficial tindrà un cap que s'encarregarà del seu esquadró i sobretot de fer entrenaments per aprendre el seu aparell.
- De moment provarem a commutar els entrenaments i les missions els divendres, de manera que un divendres toca entrenament i al següent missió oficial.
- Les classes estaran enfocades a les missions que volarem, per tant qui no faci la classe de llançament de bombes JSOW no podrà fer aquesta tasca a la pròpia missió. Haurà de fer una altre tasca per la que estigui capacitat.
- No es podran fer respawns a les missions, si mors mors. Les excepcions són per motius tecnics justificables (no qualsevol motiu tècnic) o si es roleja a la missió. Per exemple, que el router es reinici permet fer respawn (que ho permeti no vol dir que es pugui, depèn com sigui la missió), però que el joystick et falli un moment no ho permet, a vegades els avions també fallen.
- Per temes de lògica de missió, de temps i complexitat per editar, de funcionament i realisme, es limitarà la varietat d'aparells a les missions. És més facil i millor en una missió tenir 2 vols de 4 i 2 pilots, que 5 vols alguns amb només un pilot.
- Es potenciarà el rol de C2 a les missions, es a dir jugadors que facin de AWACS o Recons avançats amb altres aparells o amb el CA.
- SRS es oficial i es farà servir a totes les missions.
Els punt que s'han acordat per potenciar el grup són els següents:
- Es farà una petita posta a punt del fòrum por posar-ho al dia, i es començarà a fer més us d'ell així aprofitem les avantatges que ens dona, sobretot en temes de documentació.
- S'instal·larà la versió beta també al dedicat. L'estable serà la oficial, i la que estarà com ara 24 hores online, i la beta s'estudiarà es pot deixar oberta també o nomes fer-ho quan calgui.
- Es crearà al fòrum un organigrama de l'Ala 20.
- Els aparells oficials de l'Ala 20 seran l'F-18C, el A-10CII, l'F-16C, l'F-14A/B i l'AH-64D. Per tant les missions oficials aniran centrades en aquests aparells.
- Cada Esquadró oficial tindrà un cap que s'encarregarà del seu esquadró i sobretot de fer entrenaments per aprendre el seu aparell.
- De moment provarem a commutar els entrenaments i les missions els divendres, de manera que un divendres toca entrenament i al següent missió oficial.
- Les classes estaran enfocades a les missions que volarem, per tant qui no faci la classe de llançament de bombes JSOW no podrà fer aquesta tasca a la pròpia missió. Haurà de fer una altre tasca per la que estigui capacitat.
- No es podran fer respawns a les missions, si mors mors. Les excepcions són per motius tecnics justificables (no qualsevol motiu tècnic) o si es roleja a la missió. Per exemple, que el router es reinici permet fer respawn (que ho permeti no vol dir que es pugui, depèn com sigui la missió), però que el joystick et falli un moment no ho permet, a vegades els avions també fallen.
- Per temes de lògica de missió, de temps i complexitat per editar, de funcionament i realisme, es limitarà la varietat d'aparells a les missions. És més facil i millor en una missió tenir 2 vols de 4 i 2 pilots, que 5 vols alguns amb només un pilot.
- Es potenciarà el rol de C2 a les missions, es a dir jugadors que facin de AWACS o Recons avançats amb altres aparells o amb el CA.
- SRS es oficial i es farà servir a totes les missions.