Pròxima missió, A10? BS? els dos?

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
Com que la missió d'ahir (DCS World A10c: La bogeria d'Azerbanajad (20/03/2013) va anar prou bé i m'agrada la història que m'he inventat doncs la pròxima missió la faré seguint el fil i basant-me en els resultats de la missió. Per posar-ho en situació teniu brief i debrief aquí de la missió que dic: http://www.cavallersdelcel.cat/forums/index.php?threads/2283

Els resultats em dónen idees per fer missións tant pel Black Shark com per l'A10, o els dos en una mateixa missió. Què preferiu?

Home, ja saps que em tiren les batidores... però tenint en compte el que varem parlar en el Staff i l'assistència crec que millor fer "monogràfic" de A10c.

Com a molt es pot assignar una parella a un altre plataforma, però per a fer això s'ha d'assegurar una bona assistència.

Per cert, la idea de una "campanya" és molt bona! Si et puc ajudar en quelcom fes-m'ho saber. :çsi:

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
Per això demano, jo també tinc mono de BlackShark. Si hi ha 3-4 pilots d'A10 es podrien posar dos BS, sino malament.

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
Una idea podria ser fer-ho esglaonat, un primer atac amb A10 per netejar la zona i despres amb Ka50 un altre tasca, o potser a la inevrsa, no se, això depen de la missió, o dues missions dintre d'una amb dues zones diferents d'atac, una per a A10 i un altre per a KA50 ... em sembla que ara ja ho estic embolicant massa.