Operació BON NADAL - 15.01.14 22:00h

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
Obro de nou la convocatòria d'aquesta missió pel proper dimecres 15 de gener.

Testeig d'una partida Player vs Player, (canibalisme per alguns ç:D ç:D ç:D )
És una missió senzilleta, és per testejar-la i treure impressions, a veure que tal això de "jugar al gat ia la rata", els dels helicopters hauran de tenir sang freda, i jugar al gat i a la rata amb els caces rusos que estaran a alçada buscant-los.

SITUACIÓ:
Osetia de Sud es troba temporalment en una situació d'alto el foc entre Georgia i Russia que es disputen el territori, aquest alto el foc es degut a la pressió internacional.
Russia no permet i amenaça en represalies si cap nació entra en territori oseti, ha creat una zona d'exclussió aèria en tota regió, aquesta violació del tractat d'alto el foc provocaria la reanudació del conflicte.

MISSIÓ:
USA a petició de l'estat georgià, ha creat un grup de vol per a suministrar a la regió suministraments mèdics i aliments de primera necessitat.
La incurssió en territori oseti es tan sols d'entre 5 i 9 km, una franja prou estreta per entrar sense ser vistos.
La zona d'aterratge és al sud de Leningori, al sudest de la regió, justa al nord del riu que va cap a la ciutat.
No tenen pla de vol, volaran a pèl per evitar flitracions, així buscaran el millor lloc per a fer la incursió, pel nord, per l'est, o per on vulguin.

Les regles del combat són de defensa, no poden atacar a ningú, només defensar-se, han d'evitar en qualsevol cas ser abatuts en territori Oseti, ja que violariem el tractat d'alto el foc i posariem en dificultats l'estat Georgià.

Inteligència informa que Russia té una base amb caces MiG29S a Beslan, sobrevolen l'espai aeri oseti constantment, vagin en compte, i sobretot, no els poden atacar mentre estiguin en zona georgiana.

La missió serà un èxit si Pare Noel Ho ho ho aterra al FARP.

Mapa de la regió

Zona d'incursió:

AERONAUS DISPONIBLES:
BLAUS
HUEY - Pare Noel Ho ho ho : A elecció vostre
HUEY -- Suport aeri: Madelf
HUEY -- Suport aeri: Wawa
HUEY -- Suport aeri: Josep
HUEY -- Suport aeri: ? Viper
HUEY -- Suport aeri:
KA50 -- Suport aeri: Rush
KA50 -- Suport aeri: ? Viper
KA50 -- Suport aeri:

VERMELL
MiG29S -- Caçador: Buran
MiG29S -- Caçador:

* Es poden ampliar sense cap problema els aparells disponibles, són cinc minuts a l'editor, i com més Helicopters, millor :çamor:

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
Demà podem aprofitar per polir els patins del huey a l'herba, per després netejar-els al riu... amb els vols rasants que farem. ç:D :çvic:

josep said:
Demà podem aprofitar per polir els patins del huey a l'herba, per després netejar-els al riu... amb els vols rasants que farem. ç:D :çvic:
Ja en tinc ganes. çXD çXD çXD

Buran, encara que sigui com a referència, aplica un pla de vol als helos i ens quedarà marcat al KeenBoard el punt de destí (aproximadament, ja que el zoom és horrible!)

El punt de inserció està marcat d'alguna forma sobre el terreny?

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
madelf said:
josep said:
Ja en tinc ganes. çXD çXD çXD

Buran, encara que sigui com a referència, aplica un pla de vol als helos i ens quedarà marcat al KeenBoard el punt de destí (aproximadament, ja que el zoom és horrible!)

El punt de inserció està marcat d'alguna forma sobre el terreny?
És un vol a a pèl, però ja us posaré un wp a la zona d'aterratge a tots els Helos per que tingueu una referència.

El vol és de dia a primera hora, no puc marcar la zona amb fum ja que és "secreta" la missió, teoricament no es pot traspassar la frontera i a més, si us marco amb fum l'objectiu ho possareu més fàcil als caçadors russos, que us asseguro van sense cap wp marcat, el russos si que anirem a pèl, com els homes ç;) , però els hueys, els americanitos us possaré wp :çnado: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: no fos cas que us perdeu ....

De totes maneres, es tracta d'una missió de testeig, es per veure els triggers si funcionen, els errors que es pden donar, etc.., i que no és el mateix contra la IA que et veu sempre, que contra un altre jugador que depen de cap on miri i si et veu o no., sempre és més interessant, no?

La volem demà senyors, encara hi ha lloc per a més helicopters i caces.

Res home, que els helos tan sols veiem les pedres del camí i els caces teniu prou amb indicacions de quatre llacs o fins i tot la costa com a referència...

Més que res és per no haver de consultar dintre de la missió el briefing per veure la zona destí, a part de que depenent de lo petita que sigui la zona de trigger d'arribada (si es que n'hi ha) com no l'encertem bé no hi haurà manera d'activar-lo.

:çsi:

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
Hola! Arribaré cap a 1/4 d'11. No crec que pugui abans. (He fet reconeixements del terreny, i no m'han vist...) ç:D

Ha estat una nit molt profitosa, hem fet uns vols molt xulus a ran de terra i hem descobert que no és gaire bona idea aixecar polseguera quan un Mig29 t'està intentant caçar! (anar a més de 30 peus de terra)

Això si, com he disfrutat veient fallar els tres míssils que m'han llançat i escoltant l'explosió sorda just darrera meu... tot de xiripa i sense mèrit per la meva part però veure les plomes del míssil com passen a pocs metres de la cabina i escoltar-lo el "fub" i després l'explosió darrera teu és impagable :eek: :eek:

Gràcies per la sessió companys!

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
Ha estat una partida molt interessant i divertida i amb el factor sort determinant.

Desde el punt de vista del caçador, tot i saber on era la zona d'aterratge dels helicopters (jo ho sabia, havia creat la partida), vaig fer el que seria normal en aquests casos, fer una CAP per tota la zona de la regió, no només a la zona d'inserció (seria trampa), les CAP les vaig coemçar en alçada i vaig anar baixant de cota en forma d'espiral, no us vaig veure en cap moment, ni us vaig detectar, llàstima que en Madelf va perdre la connexió en l'últim moment, però al donaré per aconseguida.

La segona partida, amb l'incorporació d'en Josep va anar igual que l'anterior, jo vaig continuar fent CAP però aquest cop a baixa cota desde el principi, ja que el radar del MiG29 no és cap maravella, i menys contra helicopters, tot va anar igual que la primera partida,però aquí els helicopters van cometre una sèrie d'errors que amb la sort de part meva van decantar la partida a favor meu.

Un Huey va entrar directament desde el sud per sobrevolant just per sobre el riu, en el moment en que va deixar el riu i es va pssar sobre el terra, al anar tant baix va fer polseguera, jo venia del nord en direcció sud i la vaig veure, vaig possar el radar del casc (quin gran invent aquest) i vaig decidir encarar-lo pel darrera :encul: en direcció nord, vaig en vol rasant per atacar a canó, no se si vaig fer-li alguna cosa, però al passar-lo de llarg vaig agafar alçada, vaig conectar radar un altre cop al perdre el contacte i al agafar alçada :sorpres: , contacte sortint de la carena de la muntanya, bloco i disparo un pepino, penso que és un asquer, ja que tenic un Huey arribant al Farp, resulta ser en Josep i era l'objectiu principal, un cop abatut fi de partida.

Segueixo buscant el Huey que falta que esta arribant al Farp, un parell de rafagues més a canó i després tres pepinos que no fan inpacte, desde tant a prop els misils fallen més, però aconsegueixo que faci un aterratge una mica complicat, de tot això, en Rush ni l'he vista, va amb un KA50 i esta aterrat al Farp la mar de trànquil.

Les conclusions: Faltarien triggers (observadors) per indicar per on es veuen "enemics" incorsionant per la zona, si no, es gairabé impossible detectar helicopters, si no es fum i jo que vaig a baixa cota (i sabent on tenieu que entrar) era impossible, si posso més farps, encara us estaria buscant.

Gràcies senyors per la partida, espero les vostres conclusions.