Guany i contrast dels MFD per detectar enemics

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
A la partida d'ahir de la Cup, vaig tenir problemes per detectar els enemics, com tots suposo. Ja sabem que el simulador no te implementat el FLIR real, ja que com la mateixa ED diu no ha fet les textures tèrmiques perque funcioni (el que no se es a que espera), amb lo qual trobar objectius, sobretots amb segons quines condicions d'il·luminació, es molt difícil. Així que avui he volgut provar de tocar el contrast i guany dels monitors MFD, que ja sabeu que ho podeu fer amb els botons de sota a les cantonades dels mateixos, i el resultat es clar, es guanya molt en capacitat de detecció.

A la primera imatge podeu veure els valors amb que volem per defecte, i a la següent amb els valors retocats, pujant una mica el guany i bastant el contrast. La diferencia es obvia, es veu molt millor amb els valors retocats. De fet, es veu millor amb el DTV amb valors retocats que amb FLIR per molt que retoquis. No he fet la prova de nit, però de dia, es millor amb DTV retocat que amb FLIR, segons les meves proves de 10 minuts només.

L'únic problema es que segons distancia i angle, al tenir els valors retocats, la imatge canvia degut a la il·luminació de la zona, i ho has d'anar regulant de tant en tant, però paga la pena, perque jo ahir tant amb DTV com amb FLIR no veia quasi-be res.







 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#2
Molt bona Viper. De fet el problema és que la imatge es veu molt poc contrastada, a part que no simulen el FLIR i per tant les vistes fred/calent serveixen de ben poca cosa.