Fluidesa del sistema amb l'A-10C

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
Fa dies que lluito amb un problema, que pel que es veu és compartit: http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=68060

Va de "stuttering" o saltets, i en el meu cas, no continuats. És a dir: tenia un equilibri que a vegades anava fi i a vegades no. A terra, solia tenir el problema. A l'aire, a vegades si i a vegades no.

El meu sistema és un i7 860 2.80 GHz
Windows 7 64 bits
12 GB RAM
Tarjeta Nvidia Gforce GTX 285
Treballo a 1680x1050

Ahir vaig decidir reinstal.lar tot el que tinc de DCS, i vaig veure la nova actualització, que avui he acabat d'insta.lar. Tinc el A-10C i el BS2, dins del DCS:WORLD. L'únic que he fet és desfragmentar el disc dur. I fent proves amb la nova versió actualitzada, he vist que activant "Disable aero interface" a DCS (tinc menús trasparents al sistema) tenia un xic més de fluidesa, però amb els "saltets".

Però per casualitat he vist la llum: és la llum. Vull dir, que si activo les llums de posició, perdo fluidesa a terra, volant... I si activo les llums de taxi i aterratge, menys però també. Però desactivades...no hi ha saltets, només els meus d'alegria! çXD

Ah! No he fet cas de res del que posa el topic que he enllaçat al principi, especialment el tema de canvis en BIOS. El que si he fet és desactivar els fitxers d'intercanvi al disc dur: tinc suficient RAM.

El meu equilibri (si voleu, ho comentem):

Josep

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
En principi, i després de varis tests, en el meu sistema sí que tendeixen a desaparèixer els "stuttering" si desactivo a la BIOS (la meva és Intel) dues opcions:

- Intep Speedstep
- CPU C state (desactivar equivaldria a prèmer el botó "turbo" d'ordinadors de fa anys).

Desaconsello descativar HPET (augmenta les latències) i el Hiper Threading.

Josep