DelanCLiP Fusion

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Fa un parells de dies que em va arribar el DelanCLiP Fusion, que és una alternativa al TrackClip Pro. El vaig comprar al seu web https://delanengineering.com i me'l van enviar per UPS trigant una setmana o així no recordo. Deixant de banda la incompetència de UPS (suposo que no han acabar l'escola), per fi l'he pogut provar.

Te les seves avantatges i els seus inconvenients. Primer cal a dir que jo tinc un TrackIR 3 Pro + Vector. Que és un producte bastant inferior al TrackIR 5 actual. La millorar en la suavitat de moviments no ha sigut massa alta, però si que ha millorat l'angle de detecció, i l'estalviar-me de fer servir la punyetera gorra amb el clip de metall.
El Fusion és molt lleuger, està fet amb impressora 3D però amb molt bona qualitat. Es carrega amb un microUS i la bateria diu que dura 8 hores seguides, trigant a carregar completament unes 3 hores (però el primer dia me'l va carregar en menys).



Et ve amb un velcro sembla que bastant bó, jo l'he enganxat al lateral dels auriculars amb una sola rodona i aguanta bé.



La pega que li veig és que quan està encès (te un botó on/off), no t'ho diu en lloc, excepte pels leds de seguiments que es veuen si els mires, però molt subtil. Li falta un LED més cridaner a la part del darrera potser per indicar-ho, ja que quan el vaig acabar de fer servir me'l vaig deixar ences sense adonarmen, i això que jo no soc de despistar-me d'aquestes coses.

En total m'ha sortit per 84€ amb les despeses d'enviament. Una mica car sí, però millor alternativa al TrackClip Pro sembla ser.
Si voleu comprar-vos us, tinc un cupó amb el 10% de descompte, me'l demaneu.