Acadèmia oberta Dijous 22-10-15

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
Magnetar said:
Tot actualitzat i reinstal·lat. Inclús la OpenBeta 1.5 per si un cas ;)
[emoji6] Avui farem servir la 1.5 si tots la tenim al dia, si no, farem servir la versió estable, ho dic sobretot pel Wotan que comença avui...no t'amoinis Wotan, si no la tens volarem la versió estable sense cap problema...[emoji6]
Ah, Magnetar recorda configurar tecles d'aerofrens, nosewheel...flaps...que avui farem uns aterratges perfectes....xD

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
Kopant said:
Ah, Magnetar recorda configurar tecles d'aerofrens, nosewheel...flaps...que avui farem uns aterratges perfectes....xD
Kopant, el que proposes és com dir que un juga a rugby i no es vol tirar per terra... On està la gràcia? Els pilots de veritat no necessiten aquestes ajudes... ç:D ç:D ç:D ç:D ç:D

Fora bromes. Ja he imprès la configuració del HOTAS per tenir-la més a mà. Ens "veiem" aquesta nit!

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Magnetar said:
Kopant said:
Kopant, el que proposes és com dir que un juga a rugby i no es vol tirar per terra... On està la gràcia? Els pilots de veritat no necessiten aquestes ajudes... ç:D ç:D ç:D ç:D ç:D

Fora bromes. Ja he imprès la configuració del HOTAS per tenir-la més a mà. Ens "veiem" aquesta nit!

ç:D ç:D ç:D T´hauré de posar una xarxa a pista com si fessis una apontatge en un portaavions.... ç:D ç:D ç:D

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
Kopant said:
Magnetar said:
Kopant said:

ç:D ç:D ç:D T´hauré de posar una xarxa a pista com si fessis una apontatge en un portaavions.... ç:D ç:D ç:D
Kopant, si es necessari parar-lo per que no es passi de llarg, em poso a final de pista amb un Ka50 i el freno en sec .... amb carinyo, però en sec :tomsom: ç;)

Jo sempre disposat a ajudar, ja ho sabeu :çamor:

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Buran said:
Kopant said:
Magnetar said:
Kopant said:

Kopant, si es necessari parar-lo per que no es passi de llarg, em poso a final de pista amb un Ka50 i el freno en sec .... amb carinyo, però en sec :tomsom: ç;)

Jo sempre disposat a ajudar, ja ho sabeu :çamor:
Com si et veiés....tu en hovering..... a 10 m d'alçada....al final de pista....armat fins les dents....mentres penses.........que es passi de frenada!!!! que es passi de fenada!!!! xd

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya
Bones,

ara mateix tinc la 1.2... però tinc descarregada la 1.5 apunt per instalar-la. El que no tinc clar és com ho haig de fer... o si després haig de reinstalar el A-10...etc..

S!

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
De totes maneres aprofito que tinc un moment al curro per comentar-te un parell de coses...
El joc se t'instal.la com un joc independent del que ja tens, amb un exe a part, jo inclus el tinc instsl.lat en un altre disc dur diferent a on tinc la 1.2
Quan l'instales i et logeges, automàticament t'instl.la els moduls que tens comprats.
L'únic que has de fer quan el tens instal.lat és importar les configuracions del joy, teclat etc...de la 1.2 a la 1.5

Apa, fins després ;)

Salut!!!

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Un plaer com sempre Magnetar :çseny:

Podriem dir que vam fer una primera introducció a la navegació amb força èxit, enlairament, navegació entre waypoints i aterratge sense cap incidéncia i tots vam tornar a parking sense cap ratllada a la carroseria :çvic: ....i podem dir també, sense por a equivocar-nos que en Wotan apunta maneres ç;) Benvingut un altre cop Wotan :çseny:
L´ùnic incident remarcable és que vam posar una xarxa voladora al final de pista mentres aterrava en Magnetar, però devia estar defectuosa perque se´ns va trencar ç;) ç;) ç;) ç;)

Per la propera si voleu ens podem començar a introduir en el funcionament dels MFCD´s i en concret del TAD i el TGP així una mica per sobre, per posteriorment començar a veure com van els llançaments de màvericks, bombes laser, bombes GPS...etc....

Aquest video explica com dic (una mica per sobre) els conceptes bàsics del funcionament de les pantalles MFCD´s i el video posterior ja ens introdueix en el llançament de bombes laser. Per si us aburriu :çruc:

[youtube]2lRsfaUq0ME[/youtube]

[youtube]NKoLSiVwpvQ[/youtube]

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
Kopant said:
L´ùnic incident remarcable és que vam posar una xarxa voladora al final de pista mentres aterrava en Magnetar, però devia estar defectuosa perque se´ns va trencar ç;) ç;) ç;) ç;)
Si, i jo crec que ens hauriem de queixar... treia fum i tot! Una pregunta, on podem baixar-nos la missió que vas preparar per ahir per anar provant coses?