Cadascú té una forma d'entendre la simulació d'una manera, no és ni millor ni pitjor, és la seva i li funciona, per tant, amb aquest post només pretenc explicar des de el meu punt de vista quines tecles són bàsiques per a poder volar l'A10C, evidentment, que cada un ha de provar la configuració de tecles que millor se li ajusti al seu estil, molts trobaran a faltar tecles que poden ser bàsiques per a ell, que ho comenti i ho compateixi.
A mi m'agrada fer servir el teclat per a tecles de poc us, com per exemple el tren d'aterratge i així allibero una tecla per al joy, per exemple.
No diré quines tecles corresponen al teclat ja que cadascú pot variar les tecles al seu gust.
El meu Hotas és un Saitek X52pro,
Comencem:
JOYESTICK
SETA 1 :TMS "Gestió d'Objectius" són quatre tecles
COOLIE Hat Són quatre tecles
SETA 2 : DMS "Gestió de Dades" són quatre tecles
TRIM Per trimar
Botó: NWS Noise Wheel Stearing , la roda del morro i serveix per activar el LASER en vol
Botó: CHINA Hat Endevant
CHINA Hat Endarrera
Botó: MMCB Botó de mode mestre
Reset TRIM
Botó: Googles, olleres de visió nocturna
Palanques inferiors : Botons a la base del joyestic,
Botó: FLAPS amunt
FLAPS avall
Botó: encendre MOTOR esquerra IDLE
encendre MOTOR dret IDLE
Botó: Disparar Arma
HOTAS
SETA 1: MICRO 4 botons
SETA del ratolí: Control de SLEW 4 posicions, moues el cursos dins el TGP, TAD, etc..
Botó: Pilot Automàtic
Fre de Terra
Botó: Aerofré extendre
Aerofré replegar
Rodeta del Ratolí: BOAT amunt i avall
Pinkey amunt i avall
Botó ratolí: TeamSpeak
Centrar TrackIr
Falten tecles, en sóc conscient, però sempre estic provant quines faig servir més i quines puc utilitzar en el teclat, faltarien les contramesures, etc..., però per volar crec que és suficient, almenys jo volo així, potser ara entendreu segons quines cosses
Més endavant ampliaré el tema.
Espero que serveixi d'ajuda.
A mi m'agrada fer servir el teclat per a tecles de poc us, com per exemple el tren d'aterratge i així allibero una tecla per al joy, per exemple.
No diré quines tecles corresponen al teclat ja que cadascú pot variar les tecles al seu gust.
El meu Hotas és un Saitek X52pro,
Comencem:
JOYESTICK
SETA 1 :TMS "Gestió d'Objectius" són quatre tecles
COOLIE Hat Són quatre tecles
SETA 2 : DMS "Gestió de Dades" són quatre tecles
TRIM Per trimar
Botó: NWS Noise Wheel Stearing , la roda del morro i serveix per activar el LASER en vol
Botó: CHINA Hat Endevant
CHINA Hat Endarrera
Botó: MMCB Botó de mode mestre
Reset TRIM
Botó: Googles, olleres de visió nocturna
Palanques inferiors : Botons a la base del joyestic,
Botó: FLAPS amunt
FLAPS avall
Botó: encendre MOTOR esquerra IDLE
encendre MOTOR dret IDLE
Botó: Disparar Arma
HOTAS
SETA 1: MICRO 4 botons
SETA del ratolí: Control de SLEW 4 posicions, moues el cursos dins el TGP, TAD, etc..
Botó: Pilot Automàtic
Fre de Terra
Botó: Aerofré extendre
Aerofré replegar
Rodeta del Ratolí: BOAT amunt i avall
Pinkey amunt i avall
Botó ratolí: TeamSpeak
Centrar TrackIr
Falten tecles, en sóc conscient, però sempre estic provant quines faig servir més i quines puc utilitzar en el teclat, faltarien les contramesures, etc..., però per volar crec que és suficient, almenys jo volo així, potser ara entendreu segons quines cosses

Més endavant ampliaré el tema.
Espero que serveixi d'ajuda.