Punts de CiG sobre les futures actualitzacions

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
#1
NOTA: Tingueu en compte que sembla que mai llencen res quan toca, sempre hi ha retards (estil DCS)

3.0 (juny de 2017)

Sistema Stanton
- Debut de la tecnologia planetaria (aterrar a planetes fets de forma procedural)
- Llunes de Crusader: Yela, Cellin i Daymar.
- Expansió del sistema Stanton: ArcCorp, Hurston, Microtech, Crusadef, Delamar i més estacions especials, llunes i cinturons d'asteroides.

- Bases a la superficie
- Naus estrellades
- Emissors de missions
- Carregar coses a les naus manualment
- Assegurança per les naus (si perds la nau, pots demanar-ne una de genèrica)
- Cansament al fer exercici.
- Portes i llocs de pressurització.
- Comerç: Comprar i vendre mercaderies a traves de quioscs i NPCs a diverses plataformes d'aterratge.
- Tranport de carrega: Agafar feines de transportista entre plataformes. Carrega i descarrega automàtica, i carrega manual.
- Dany persisten a les naus
- Sistemes de reparació de naus
- Inventari de carrega de les naus
- Torretes controlades per la IA

Item 2.0
- Conversió de les naus al sistema Item 2.0

Naus noves:

- Drake Dragonfly
- Drake Cutlass Black (renovació)
- Misc Prospector
- RSI Ursa Rover
- RSI Constellation Aquila

3.1 (a mitjans de 2017?)



3.2 (a mitjans de 2017?)



3.3 (a mitjans de 2017/2018?)



4 (a mitjans de 2018?)



- - -

Actualitzacions llançades

2.6.1 (17/02/2018)

Correcció d'errors de la 2.6 i inclusió de noves funcions:
- Butó de demanda de naus a Crusader
- Errors de clipping en certes naus (com l'aurora)
- Connexió fàcil a un servidor amb "amics"
- Megamap single player
- Servidors regionals
- Millora total de la nau SuperHornet

2.6.2 (26 de març)

- Servidors europeus.
- Megamap multiplayer (poder saltar de l'hangar al pu, o del pu a ac directament, sense pantalla de carrega)
- Variable serialitzada
- Correcció d'errors general

2.6.3 (14 d'abril)

- Correcció d'errors general
 

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,003
98
48
#3
Suposant que complisin aquest roadmap, hauriem d'afegir com a mínim 1 any més per tenir el joc complet. Es a dir, no espereu veure Star Citizen complet fins a finals de 2019, principis de 2020.

Pero igualment ara amb cada actualització es podran fer mes coses, ja no es lo que era fa temps que no podies fer res.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
#4
Atunero said:
Suposant que complisin aquest roadmap, hauriem d'afegir com a mínim 1 any més per tenir el joc complet. Es a dir, no espereu veure Star Citizen complet fins a finals de 2019, principis de 2020.
Haha, jo no espero res. Jo disfruto de la 2.6 tal com està i aconsello a la gent no creure's res fins que no estigui in-game. Simplement passar-ho bé tal com està ara.

Això del 2020 encara està per veure també. No hi ha cap previsió oficial. Per tant podria ser molt més tard fins a tenir un joc minimament complet. Al tenir tant de pressupost lliure, els permet no sentir-se obligats amb dates limit,
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#5
SilverArrow said:
Atunero said:
Suposant que complisin aquest roadmap, hauriem d'afegir com a mínim 1 any més per tenir el joc complet. Es a dir, no espereu veure Star Citizen complet fins a finals de 2019, principis de 2020.
Haha, jo no espero res. Jo disfruto de la 2.6 tal com està i aconsello a la gent no creure's res fins que no estigui in-game. Simplement passar-ho bé tal com està ara.

Això del 2020 encara està per veure també. No hi ha cap previsió oficial. Per tant podria ser molt més tard fins a tenir un joc minimament complet. Al tenir tant de pressupost lliure, els permet no sentir-se obligats amb dates limit,
Es com el RHS, no us cregueu mai la data que us dona en silver del nou pegat, així com tampoc CIG del nou modul ç:D
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
#6
Viper said:
Es com el RHS, no us cregueu mai la data que us dona en silver del nou pegat, així com tampoc CIG del nou modul ç:D
No ho podria expressar millor, de fet sembla que els devs de Star Citizen han fet un cami similar a RHS, primer dir updates cada mes, desprès cada 3 mesos i desprès "quan estigui fet" ç:D

Això si, a RHS no cobrem :çno:
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
#10
Re: Punts de CiG sobre les futures actualitz

Els 200.000€ eren un reconeixament pel treball fet fins aleshores, no un cobrament per cap feina. Obviament la meitat a hisenda i l'altre repartida entre tot l'equip, que no sóm pocs.

Fins a dia d'avui no m'han pagat mai per fer cap mod haha.