MODS DCS i INSTAL.LACIÓ

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#1
JSGME i Mods per DCS – Tutorial


Últimament he estat descobrint alguns mods que penso que poden ser molt interessants per utilitzar a DCS.
A l´espera de que alguns de vosaltres els aneu provant i anem compartint experiències i sensacions, per en un futur poder implementar una serie de mods que podem donar com a oficials a Cavallers del cel, i així millorar la experiència de vol, em disposo a fer un breu tutorial de com s´instalen amb el programa JSGME i fer una petita descripció dels mods que he provat fins ara.

JSGME

És un programa molt bàsic i tremendament útil que ens permet activar i desactivar amb un sol clic qualsevol mod a molts jocs, en el nostre cas a DCS.
La seva instal.lació i configuració és també molt simple, a continuació descriuré els passos que hem de seguir.

1-Descarregar-nos el programa, jo ho he fet d´aquest enllaç

2.Descomprimir-lo alla a on ens sembli, en el meu cas el tinc a C:/Descarregues, però la ubicació serà indiferent.

3.Una vegada descomprimit copiem l´arxiu jsgme.exe que marco en vermell a la imatge.



4.I l´enganxem dins del direcori on tinguem el simulador instal.lat, en el meu cas F:\Jocs\Eagle Dynamics\DCS World OpenBeta.

5 Exectutem el jsgme.exe que hem enganxat dins el direcori a on hi ha el simulador instal.lat, i s´ens obrirà la següent finestra:



que demana crear una carpeta anomenada mods dins el directori del simulador, però com que nosaltres ja tenim una carpeta amb aquest nom hi afegirem guió baix al davant.



Cliquem a acceptar, i s´ens obrirà la següent finestra, aquí s´ens mostraràn els mods que anem instal.lant i de la mateixa manera els que tinguem o no desactivats, però de moment la tanquem:



En la carpeta: _MODS és a on anirem posant els mods que volguem utilitzar, i els posarem de tal manera que els arxius que conté el mod tinguin la mateixa estructura d´arxius que el destí a on han d´anar els arxius del propi mod. (aixó normalment ens ho indica cada mod quan el descarreguem o a la pagina del mateix mod) M´explico:

Per exemple, el mod ground textures son 5 carpetes: Land textures, Land texures autum other, etc.....que han d´anar copiades a la següen ruta del simulador: F:\Jocs\Eagle Dynamics\DCS World OpenBeta \Bazar\Terrain\vfstextures
Doncs la carpeta que jo creo dins de _MODS tindrà la mateixa estructura : F:\Jocs\Eagle Dynamics\DCS World OpenBeta\_MODS\Ground texture\Bazar\Terrain\vfstextures
No se si m´explico massa bé :çrubl: , poso les imatges per aclarir-ho...

La carpeta _MODS dins el directori del joc:



Els mods que jo tinc dins aquesta carpeta (entre ells "ground textrures), que no vo dir que estiguin activats al joc:



L´estructura d´arxius que té "ground textures" dins la carpeta _MODS:




6. Una vegada copiat el mod dins de _MODS, haurem creat un accés directe a l´escriptori del jsgme.exe que hem copiat dins del directori del simulador, al que li podem posar per exemple mods open beta, o pepito de los palotes, al vostre gust... ç;) . L´executem i ens mostrarà els mods que tenim dins la carpeta _MODS, que per defecte estaran desactivats, per activar-los només hem de clicar en la fletxeta del mitg >, i automàticament es copiarà el mod dins el direcori que li correspon, i per desactivar-lo és igual de senzill amb la fletxeta de tornada <





Així si els desactivem abans de qualsevol update, no perdem res i una vegada instal.lat l´update els tornem a activar, o podem activar el mod que necessitem en funció dels requeriments que ens demanés la missió.

Entre tots els mods que jo he provat fins ara, de moment em quedo amb els següents:

-1 MOD GROUND TEXTURES 4.0

Un abans i un després, canvia radicalment l´aspecte visual del terreny, pesa quasi 3 gb, però és espectacular i de moment jo no li he trobat cap pega.

Un video de prova que vaig fer:

[youtube]GrQyijiIUQE[/youtube]

Aqui teniu l´adreça: Enllaç de de la pàgina

-2 MOD PORTAAVIONS CVN-77 USS GEORGE H BUSH

Un portaavions detalladíssim que va de conya per supbstituir el CVN Carl Vinson del bàndol blau, està basat amb l´estructura de danys del Kuznetsov, i és molt més estable que el Carl Vinson, a part de molt mes currat. L´hem de poder provar amb MP a veure que tal...

Aquí teniu l´adreça: Enllaç de la pàgina

-3 RANGER79´s MOD PACK

Mod d´objectes estàtics per “atrezzo” molt treballats i que donen moltes possibilitats per l´edició de missions, es poden crear farps molt detallats, amb moltes estructures noves, i tot i que és només decorat, contribueixen també desde el meu punt de vista a una major inmersió en la partida.

Aquí en teniu l´adreça: Enllaç de la pàgina

-4 EBS TACAN MOD

Mod que ens afegeix estacions TACAN i ILS que no teniem fins ara, com per exemple TACAN i ILS a Anapa, a on volem les noves missions acadèmia:
En concret afegeix estacions TACAN a Anapa (URKA) 28X "IAN", Gelendzhik (URKG) 33X "GNV", Krasnoda P (URKK) 47X "KRD" i Min Vody (URMM) 30X "MNW"
I ILS a Anapa, Runway 05 109.1 i Krasnodar, P Runway 05 110.7

Aquí en teniu l´adreça Enllaç de la pàgina

-5 MOD RWR AUDIO EXPANSION

Mod que modifica els sons d´alerta de radar en l´A10, i que varia el tipus de so en funció de l´amenaça detectada.

Aquí en teniu l´adreça: Enllaç de la pàgina

I per finalitzar aqui us deixo un cutre video que he fet a on es veuen les diferéncies entre una partida que vam volar divendres sense mods i la mateixa partida amb els mods ground textures, ranger79 i cvn 77, la unica diferéncia entre una partida i l´altra és que la de divendres tenia l´espessor dels núvols a 8 i jo la vaig posar a 9

[youtube]Fob_lELoeY8[/youtube]

I aixó es tot companys, si teniu algun dubte o trobeu que m´he equivocat en alguna cosa, comuniqueu-m´ho siusplau.

Gràcies,

Salut i ales

Kopant
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#2
Perfecte Kopant! Instal·laré uns quants i els aniré provant. Només tinc una pregunta. Són compatibles amb la 1.5 o només funcionen amb la versió "estable"?

Nota: Si desactives la "aero" i els efectes de windows pots obtenir més rendiment ja que consumeix menys recursos.
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#3
Magnetar said:
Perfecte Kopant! Instal·laré uns quants i els aniré provant. Només tinc una pregunta. Són compatibles amb la 1.5 o només funcionen amb la versió "estable"?

Nota: Si desactives la "aero" i els efectes de windows pots obtenir més rendiment ja que consumeix menys recursos.
Són tots compatibles amb la 1.5, i merci pels consells Magnetar :çsi: