Hi ha missió avui?

#4
Finalment ens varem trobar en Wawa i un servidor. Com que erem pocs i jo estava petat varem decidir volar DCS, que per agafar Falcon he de estar en condicions, i varem provar una missió per a Hueys que tenia bona pinta.

L'escenari es plantejava inferioritat numèrica de tropes de terra i l'estratègia de desgastar l'enemic emprant foc indirecte i munició nuclear. :shock:

Teniem tres missions assignades:
1) Vol de reconeixement a la zona enemiga, tot eliminant les unitats de fusellers motoritzats aïllats i localitzant les posicions de blindats i HQ.
2) Inserció en territori enemic de FO (Forward Observers) que eren els que de forma efectiva (mitjançant scripts) donarien les coordenades d'atac a la nostra artilleria.
3) Transportar la munició nuclear des de els dipòsits de munició especial fins a les posicions d'artilleria dels nostres Paladin.

Com que omplim tot jus 1/3 dels slots, la missió va ser molt llarga però varem voler tastar totes les assignacions. Al final varem aconseguir destruir varis BMPs (jo em vaig polir 8!!!) que amb la IA de les portes o del co-pilot és una passada. Varem localitzar tres posicions de blindats enemics, esquivar molts Sa-13, portar un parell de municions nuclears als Paladin i inserir un parell de FO de forma efectiva. Finalment varem fer volar per els aires un platoon de tancs enemics amb una petita explosió nuclear. :twisted:

Una missió que, com comentava en Wawa, s'ha de repetir amb més efectius!!! Ja us postejaré una convocatòria a veure si us animeu!!!! :çcerv:

Recollint la munició nuclear en els bunkers... aparquem aprop no fos que caiguessin a terra!


Qui ha demanat una pizza?? Entreguem el cargament als Paladins.


Finalment recollim als FO per desplegar-los en territori enemic.


Ai, com molen aquestes noves metralladores dels artillers de porta!
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#5
Bona missió!
Em sembla molt interessant el tema dels scripts. Pots penjar la missió al teamspeak per donar-li un cop d'ull?
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#7
El que he trobat interessannt es el transport de reconeixement, es podria fer una missió amb hueys transportant recos i a10 demanant objectius.
 
#8
rush said:
El que he trobat interessannt es el transport de reconeixement, es podria fer una missió amb hueys transportant recos i a10 demanant objectius.
No hi ha cap problema en transportar un JTAC cap a la zona de combat. Un cop allà és comportarà de forma totalment normal. És més, el podrien transportar a varies localitzacions (carregar i descarregar varis cops), el script és molt i molt senzill.