Hardware

Ros

Nou usuari
3 Maig 2017
12
0
0
45
Sabadell, LELL
#1
Bones...
Estic reinstal·lant el DCS (A10), i el Arma... fa un parell d'anys quan els vaig descobrir el meu hardware ja es quedaba justet, amb una GTX660, ara es hora de canviar la gràfica, la resta està prou al dia... i7 6700k - 16Gb Ram (vull arribar al les 32) - SSD disc primari - placa base GA-Z170 - i una font de 750w.

Així doncs, que em recomaneu per que tot plegat vagi el millor frame rate possible?
La idea era tirar per una GTX 1080, entenc que al ser la top ara mateix no hi ha molt a dir, excepte per la Ti, que crec que per l'augment de preu no val la pena.

Sóc mes de nVdia que de Ati, ja que un dels simuladors que jugo, el XPlane, mai s'ha entés molt bé amb les Ati
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Una Nvidia GTX 1080 sens dubte es una magnifica opció si te la pots permetre. Jo també prefereixo Nvidia, em sembla que rendeixen millor, i el seu software està millor fet.
L'Arma dir-te que tira més de CPU que no pas de gràfica, bàsicament perquè el seu motor gràfic es bastant antic i dolent, i te un problema greu de coll d'ampolla amb les CPU, per això compris la gràfica que compris, els FPS t'aniran millor segons la CPU.