Arma 3 a la vida real

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange

ARMA3 HUNTER

OSKOSH M-ATV

ARMA3 IFRIT

ZIL PUNISHER

Un "easter egg". Aquest vaixell esfonsat no es un altre que....

El "Orca" de la pelicula Tauró de Steven Spielberg

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
44
Warcelona
Molt bo Kronus!! Quina illa representa a la vida real? Boníssim l'Easter Egg de "Tiburón"...soc molt cinéfil i m'ha deixat :shock: ...

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
paperboy said:
Molt bo Kronus!! Quina illa representa a la vida real? Boníssim l'Easter Egg de "Tiburón"...soc molt cinéfil i m'ha deixat :shock: ...
La primera, que es l'illa gran es Mirina, a l'Est de Grècia.
I la petita, que tenim a la versió Alpha, es Efstratios, al Sud de la gran.

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
44
Warcelona
M'agrada que siguin mapes reals...li dona molt més realisme al joc.

Sabeu quin serà el mapa de la campanya? sabeu si serà gran? o...se sap alguna cosa?

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
paperboy said:
M'agrada que siguin mapes reals...li dona molt més realisme al joc.

Sabeu quin serà el mapa de la campanya? sabeu si serà gran? o...se sap alguna cosa?
Es el primer que t'he posat, Mirina, es enorme.
Aquí tens un mapa comparatiu, el de l'esquerra es l'actual de l'ArmA2, i el del fons es el gran de l'ArmA3.

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
44
Warcelona
Pel que veig a la Wikipedia l'illa de Lemnos fa 477 km² i veig que l'han reduït a 300 km² segons la imatge, te molt bona pinta aquesta illa...bones missions que farem nois!!

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
un video comparant la illa grega de Agios Efstratios de la vida real amb Stratis al Arma 3

No deixa de sorprendre el nivell de detall i fidelitat i com s'ha hagut de fer compromisos per millorar la jugabilitat.

[youtube]v1aVGNU56Sc[/youtube]

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
:xiula: ara que ho dius ... sip vaig ser jo que vaig disparar a un tanc sense esperar ordres i pitjor encara sense comprovar el meu voltat ni avisar que disparava. Cal dir al meu favor que almyens vaig abatre el tanc, cosa que aquest insurgent dubto que a més del civil que pasava no crec que hagi tocat res amb aquest estil. Ara el video es brutal, l'he hagut de veure uns 10 cops perquè no m'ho creia ç?|